piątek, 26 marca 2010

,,Mamo nie jade na basen!''

Hej! Jak wam zleciał ten dzień? Własciwie to wiem , że tego nikt nie czyta ale ja pisze dla siebie. No więc dziśś dzień jak co dzień sQl itp. No i dostałam pięć i sześć. Ehh. z polskiego ( 5) i z infy ( 6) . Dzieffczyny z mojej kl sądzą , że jestem dobra i wgl w obsługiwaniu się pudłem ( że komputerem) bo wiecie ja znam wszystkie triki ( no prawie!!).
A tak wgl to pani od matmy mnie sie ciągle czepia. ehh..x//
I dzisiaj bym jechała na basen gdyby nie strój , który się zgubił..x//
eh..
- Mamo nie jade na basen! - mowie wchodząc do chaty. Oczywiście mama o tym wie!.
A teraz siedzę i się cieszę ,że mam rekolekcje i wgl nie musze lekcji robić.Bo w czwartek piszą 6 kl testy i mamy wolne od sQl.iiip!.;*
Przed chwilą napisała do mnie mojaaa koll. MayyyshA. ( maja)..AjcćĆ. wypadało by odpisać c'nie? hahh to wszytsko...dzisaj tak , krótko bo nie było się czym pochwalićĆ. Byee;**


ohhh... Glam Pop...: *

3 komentarze:

  1. Hej, fajny blog!
    Obserwuję go i liczę na rewanż - czekoladowy-stworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak podoba Ci się mój możesz dodać do obserwowanych ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm. Fajny blog... Ale czegoś mi w nim brakuje ;( Ja mam blog o książkach ksiazkoomania.blogspot.pl jak cię interesują książki to wchodź ;)

    OdpowiedzUsuń